30 Ağustos 2010 Pazartesi

çağ

şuan. okadar boşum ki. bomboşum. bir gram bile değilim. kahve sarhoşuyum. ayaklarımda çorap yok tshirtle oturuyom bu karda kışta evet. ohh mis valla. ikitane finalim kaldı. ama öyle rahatım ki agaa keser sapııı demekten kendimi alamıyorum. 4 şarkılık bir nirvana list yaptım. ö dönüyo dur hadi şarkılarıda yazim merak eden olur d7, mexican seafood, milk it, you know you're right şarkıları nirvananın. öküz gibi börüyo falan ya hani öyl şarkılarından işte yes. oh mis bir daha. sonra gözde var. gidicek işte. pazar günü uçucak. keşke gitmese. valla fena özlicem sağdıç seni be. pazar günü havalimanında el sallicaz gözdeye. kahveden bi yudum alim bi sn. oh mis. nes kafe başka gerçekten. bu aralar hiç biç bi şarkıdan hiç bir oyundan hiç bir kitaptan hiç bir hava durumundan hiç bir hiç ten hiçlikten ve hiç olmaktan. okadar güzel ve renkli gözüküyor ki hayat. mp3 şalarım var evet şalar kırmızı 2 tane telefonum var biri siyah biri beyaz fotoğraf makinam var oda siyahlı mavili superstarlarım özel tasarım böyle yeşiler turuncular rengarenk. ama renkler tatsız geliyo artık gözüme gözüme. dersler boş gelmeye başladı yavaştan yavaştan. hayır yapamıyorumda ondan sıkıldımda değil. evren bu final maçını 6 - 0 alır şuan 4-0. değişik bir zevk arıyorum 60lardan 70lerden gelen the last shadow puppets yada duffy gibi kokan hani. böyle biraz pink floyd biraz beatles. bıktım artık her sabah aynı otobüsü aynı metrobüsü aynı metroyu aynı akbili aynı kahveyi aynı ekmeği aynı kaşarı aynı çatalı aynı kantini aynı ayakkabıyı aynı montu aynı aynayı aynı aynıyı koklamaktan. farklı bir koku arıyorum. biliyorum o 60lardan 70lerden gelen kokuyu bulunca ruhum huzura erecek. ben yanlış çağda doğmuşum ona kanaat getirdim harbiyetten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder