30 Ağustos 2010 Pazartesi

kadın götü

erkekler gibi kadınlarda götü olan canlılardır. hatta memeli memesiz bir çok canlının götü vardır. nedir kadının götüne bakmayı gerektiren bu durum. hayır yani eşşeğinde götü var ama küfür ederkene kullanıyoz demi sanki çok iğrenç bişeymiş gibi. fekat olay kadın götüne geldimi akan sular duruyo virgül duran sular akıyo. 

nedir olay diye düşündüm. sır nedir diye düşündüm. gözlem yaptım. sokaktai otobüste, minibüste, metroda, alışveriş merkezinde, efendime söyliyim üst geçitte, otobüs durağında vs vs. önce kadını sınıflandırmanın yanlış olduğunu fark ettim. keza kadın götü niteliği değil sadece varlığı ile bile bakışları üzerine çekmeye yetiyomuş bunu anladım. büyük küçük geniş dar kalkık sarkık elma armut kayısı falan fıstık her türlü kadın götü erkek bakışına maruz kalmakta imiş. 

sonra erkekler üzerine bir takım gözlemlere başladım. erkekleri sınıflandırmka çok zor. bilmem kaç yılında bi güzellik yarışmasına geldiyidi şarkı söylediyidi bizde sıtar tividen izlediyidik şakirayı, orda dediki kendisi türk erkeklerinin bakışlarını seviyorum. hayde sen gel bi 3 ay kalda bakim istanbulda o bakışlar nere kayıyo görelim cicim. erkekler okumuş okumamış, zengin fakir, büyük orta yaş genç çocuk hiç fark etmiyo alayı göte bakıyo. fekat bunun nedeni nedir. bir takım çevrelere göre bu bir takım çevreler uykusuz yazar çizerlerinden memo tembelçizerdir derki evrimsel süreçte erkek insan eşini seçerken göte bakar leğen kemiği nekadar genişse okadar iyidir buda göte yansır tabi büyük leğen kemiği büyük göt demektir. fekat yaptığım gözlemler sonucu bunun ne kadar doğru ve yanlış olduğunu gözledim. diyelim ki bi gencimiz bir mekanda hatunu gördü göte baktı geniş diye gencimiz ister istemez içgüdüsel olarak hatuna yöneldi buna kimse hayır demez sanırım. fekat yine diyelimki bir amca göte bakıyo bu amca evli 3 çocuğu var e tamam neden hala çanak seçiyo. soru işareti. 

gözlemlere devam etti yaşa göre erkekleri sınıflamayı denedim buda zor bir olay. bir dede. bir dede neden göte bakar güç kalkanları devreye girmiyo. hala neden göt izliyo. kocaman bir soru işareti. bir amca evli busefer 2 çocuğu olsun tay-yeap 3 çocuk yapın diyo ondan 3 ü 2 yaptım bu sefer 2 çocuklu bi amca lan işte uzattın diyosunuz gibi geldi neyse 2 çocuklu bi amca neden göte bakar belkit hatunu sadece göt olarak algıladığı yada götü için hatun beğendiğinden 2 veya 3 götün zararı olmaz gibi düşünüp göte bakıyor olabilir. 

gel gelelim ülkemizin yüzde bilmem kaçını oluşturan genç nüfusa. genç nüfus üniversite azlığı eğitimin kalitesizliği nedeni ile ailelerinde zaten eğitimleri olmadığı için keza toplumsal tabularda bir yandan bindirdiğinden gibi gibi nedenlerle kafada bir ulaşılması gereken hedefin kadın olduğu pompalanıyo. adamda bunun için yaşıyo. çalışıyo. çalışıyo. çalışıyo. sonra yine çalışıyo para biriktiriyo. ev kuruyo evleniyo falan fıstık. bukadar başka bi atraksiyon yok. hedef belli. kadın. iş bul. para biriktir. evlen. tamam her an ölmeye hazırsın moduk işlev bitti sende artık. bu ne lan. bi hayatını yaşa moruk kendini eğit. kendini geliştir. para biriktir ama git bi yurt dığı gör. geçtim yurt dışını ülkeni gör. geçtim ülken,. başka bi şehir gör. geçtim başka şehri. istanbuldasın esenlerden ikitelliden bi çık git deniz bgör boğaz gör. demi lan. neyse azımı bozdum lanlı lunlu falan. efendim toparlamak gerekirse gencimiz eğitimsiz abazan kalmış. ister inanın ister inanmayın. siz hiç 47 yaşında sapık gördünüzmü. gördüm diyeniniz varsa göster derim öyle kalır orda.sapık genç olur. aç olur. göremiş olur. bunlar ufaktan verilmesi gereken bilgiler. birisinden dinlediyidim kim sormayın hatırlamıyom tatile gidiyo biri orda bi ingiliz çift var ufakta bi çocukları var, çocuk elinde bi kitap okuyo. kitap anatomi kitabı. tabi tıp okuyanlar için değil. minikler için. ingiltere eğitim bakanlığının onlarda eğitim bakanlığı bizimki gibi milli eğitim bakanlığı değil, mi'i yok onların dönmüyolar sabitler sistemleri sabit, bizim eğitim sistemi gibi hangi siyasi parti çekerse oraya dönmüyolar herneyse eğitim bakanlığı ingilterenin çocuklar insan gibi büyüsünler diye yazın eğitime ara vermemek için yaz kitapları vermiş. kitaplardan biriside işte insan anatomisi. cıbıl bi insan kadın erkek ayrı ayrı önce dışardan sonra vücudunun içinde ne var tek tek gösteriyo isimleride var. şimdi sorarım kaçınız ilkoukl 2 de insan vücudunun olduğu bir anatomi atlasında anası babası tarafından anlatım esasına dayanarak bigilendirildi. ben bilmiyom öyle biri varmı ülkemizde. ha binnur kalkavan var annesiyle babasıyla beraber banyo ediyorlarmış. oda ilginç tebi. aslında normal yani. de gelde anlat işte. velhasıl eğitimsiz gen. hiç görmediği bişeye bakar buna herkes bakar yanide hiç görmediği bişeye ben şimdi ferrarinin hiç görmediğim bi modeli geçse bakarım ama göte bakmam yani. fekat göt görmeyen biri hiç görmediği bişeyi merak eder bakar yani. gençlik için böyle bi kanıya varılabilir kanımca.

hadi evren gençliğede yorum getirdinde bide ufaklıklara bi yorum bul diyenlerinizi duyar gibi oldum. onlarada şöyle bişey diyebilirim. insan yavrusu,bebek, doğar. büyür biraz. sonra hayatın stresi istanbulun gürültüsünden bunalan çocuklar bi süre sonra sıkılıp geldikleri yere geri dönmek istiyorlar gibi geliyo bana. ama istem dışı yani. artık geldiği yere gidemeyeceğinin farkında ama ah keşke gelmeyeydim bu dünyaya der gibisinden baktıklarını sanıyorum. bilmem kaç aylığa kadar bebişleri havuza bıraktığın zaman kendini anne karnında yüzüyo sanarlarmış ta yüzerlermiş ya o misal.

sonuç olarak ülkemde erkeklerin geneli göte bakıyo. biraz işin bilincinde olan kadınında sadece götten oluşmadığını kadının ruhunun götünden daha güzel olabiliceğini anlayan kadınında insan olduğunu fark eden erkekler göte bakmazlar kanımca. bakmayı abi valla çok ayıp ya. şimdi ben senin annenin ablanın karının götüne bakıcam sen gelicen benim ağızla burnun yerini değiştiricen sorada gidip meydanda oturup göt süzücen. ayıp lan. son sözümü bir atasözü ile bitiriyorum zaman kötü kolla götü. burda zaman kötü gderken esasında eski dilde göt manasına gelen köt kelimesininde zamanı betimlemesi bir okadar manidar yani. sanki bu lafı söyleyen bıyık altından gülüyo gibi geliyo bana düşününce. zaman göt olmuş dolayısı ile götü kolla baba diyo sanki. banamı öyle geldi acaba. 

erkekler sizde dikkat edin, keza kızlarında abazanları meydanlara doluşuyo. aman.



1 yorum:

  1. Öncelikle ilginç bi yazı olmuş
    bazen neden baktığımızın bilmiyoruz ama neden se izlemesi zevkli :D esasın erkekler görsel uyarılar ile tarihrik olmakta ve erkekğin tercih ettiği kadında kalça ölçüsü var (benim küçük gibi)bir bayan a yandan baktığından düzsırtından sonra gelen oval kadın kalçası hoş bi görüntü
    bi yerde güzel bi konuya deyin mişin daha önce dediğimiz gibi erkek kadında görseline bakar bunun altından yatan her isanda olan kadın- erkek ilkel beyinini erkek te karşısındaki bayananın doğurganlığını ölçek istemesi insan neslinin devamı için bu kadın çocuk yapabilirmi demesi ve bazı ibareler araması kadının yüz hatlarının ovallikleri ve kalçası gibi bilinçsizce yapılan bişi farkında olmadan ta mağra döneminden gelen dedim ya insan irkının devamı, kadın da yüz hatlarına ve vududa bakar güçlümü iyi avcımı sağıklımı sağlıklıklı erkek sağlıklı çocuk ve sonuç insan irkının devamı

    YanıtlaSil