1 Eylül 2010 Çarşamba

aldatmacasyonlu beyin rekkonstrüksüyonsu anayasal uzlaşı platformları derneği başkanlığı seçimi yarışı: sektör evet, hayır

Şimdi mevcut anayasa darbe anayasası deniyor, darbe anayasası bu anayasa darbeden beri hiç mi değişmemiş? Atıyorum değişmemiş olsun. O zaman darbe anayasası lan bu diyenlere katılıyorum. Yine atıyorum değiştirilmiş olsun. Ki atmaya gerek yok. Zibilyon kere değişti. Bunu kör köre sorsan gösterir. E tamam değiştirilmiş olsun bu anayasayı sivil yapmaz ki deniyor. Ozaman demek istiyorum ki onlara n'aber lan inciyarakos bu darbe anayasasını değiştirenler, atıyorum yine 1990 yılında yapılan bir değişiklik olsun, bu değişikliği yapanlarda mı darbeci idi diyorum. Sonra da diyorum ki yoo. Çok büyük ihtimalle güzel memleketimin güzel bir milletvekilidir. Yane darbeci olma ihtimalli yok. Burdan şu sonuçları çıkarabiliriz. Bir şuan ki anayasa darbe anayasası değildir ve yakın zamanda gideceğimiz referandum sandığının altında başka amaçlar vardır gayette güzel bugüne kadar anayasa değiştirilebiliyormuş referanduma gerek kalmadan. İki bu anayasa darbe anayasasıdır ve bu anayasayı bugüne kadar değiştiren herkeste darbecidir, dolayısı ile akepe de darbenin bir parçasıdır. Şimdi sonuç neye evet neye hayır diyeceğini bilmeyen bir toplumda yaşamaktayız, yalan değil bu söylediğim, bugün gazetede gördüğüm bir orana göre seçmenin %23'ü neye evet neye hayır diyeceğini dahi bilmemektedir. Bu toplumda bu kadar kararsız insan var iken çıkacak sonucun kime ve neye faydalı olacağı konusunda derin endişelerim bulunmaktadır. Bir diğer endişem ise git gide dozajı ve voltajı yükselen miting çığırtıları. İki taraftan(evet-hayır) da bi boka yaramadığını kanıtladığım bu referandum sürecinde resmen ikiye bölünmüş olan toplumda Evetçi Hayırcı olarak şartlanmış bir toplumda yaşamak istemiyom ben yaaaaaaaaaaa.


dip not1-gözde takıldan gelen: (başlık hakkında uygun görülen kısaltma anüs) 
dip not2-başlık için esin kaynağım olan çisotto pesottoya şükranlarımı sunarım ama arapça olarak değil.

2 yorum:

  1. anüs reloaded. haklısın. halk darbeci anayasaya hayır diyecek ya da rte ye evet. çekimserim bunu her iki taraf da düşünsün bir kere daha öyle sunsunlar diye bir seçenek olmalı

    YanıtlaSil
  2. http://1.bp.blogspot.com/_XSlZdIJOvj8/TDFNTzx-_kI/AAAAAAAAAPc/0o1lHE4z9dY/s1600/14231_210537549490_712334490_2893144_4381334_n.jpg

    YanıtlaSil