15 Eylül 2010 Çarşamba

Aldatmacasyonlu beyin rekkonstrüksüyonsu anayasal uzlaşı platformları derneği başkanlığı seçimi yarışı: sektör evet sonrası

Dedik ki bu değişim 4 ucu boklu bijon anahtarıdır, bu anayasa darbe anayasası ise şuan hala darbe anayasasıdır değişen hiç bir şey olmamıştır fakat dinletemedik. Hayır yahu olayın evetinde hayırında değilim, ben olayın yarattığı sonucu düşünüyorum be. Dedim ki ben evetçi hayırcı bir toplumda yaşamak istemiyorum yaaaaaaa ama sonuç o yönde gelişti. Bu gün sokakta idim çok uzun süredir  de sokağa çıkmadıyıdım. Suratlar değişmiş bakışlarda tereddüt sorgulama fişleme gördüm. Anında değişmiş ya lan toplumcağız. kolumdaki bileklikler ve tişörtüm çok bakış çekti bugün. Valla kıskandım bir ara bileklikleri ha o derece yane. Bu anayasa değişikliği hazırlayanlar kimse kim lan işte onlar bence bu gizli amaca ulaşmışlar. Bak yaftalama valla belanı.. Bir daha söylüyom ben olayın evetinde hayırında değilim. Aslında gözü olan görür aga toplum bölündü. İtirazı olan varsa gelsin koysun ortaya desin ki hasktir lan evren aha sana örnek mis gibi de bütün ülke tek parça yekpare bir vücut olmuş. Bende deyim ki vay vay vay çantaya bak. Ama örnek veremezsiniz baba yok örnek falan. Al sana bir bölünme hikayesi daha. Hazır mısın? 12 DEV ADAM dünyayı dize getirdi. Öyle veya böyle yaptı mı yaptı aga. Bu ülkede öyle liseler öyle ilkokul ortaokullar basket sahaları yok bazılarında var onlarda otopark yapılmış. Şimdi böyle bir ülke çıkıyo gidiyo dünya şampiyonası yapıyo orada bide ikinci oluyor. Hatta ve hatta neredeyse birinci bile oluyordu. Velhasıl ikinci olduk. Sonra kutlama oldu. Madalya töreni oldu. Madalya törenini izleyeniniz var mı aranızda. sanırım çok azdır. Bir ülkenin başbakanı çıktı madalya takacak gitti bütün seyirci yuhaladı. Olur mu olur. En nihayetinde başbakandır bir tarafın temsilcisidir. Her ne kadar bütüne hitap ediyorum lan ben tavrı takınsa da başbakanı başbakan kabul etmeyen bir sürü adam tanıyorum ben. Şimdi işin ilginç kısmı bir millet gitti Cumhurbaşkanını yuhaladı lan. Ya adama saygı duyarsın duymazsın o ayrı ama adam görevini yapıyor yaptığı görev Atatürk' ten devir alınmış bir görev bir makam. Ya al sana taş gibi boru gibi örnek işte. Bu yaptığınız referandum süreci var ya hani  heh işte dedik ki bu işe yaramaz toplumu  bölüyonuz. Yok dediler demokrasi. Demokrasiiiii. Anayasa. Demokratik Anayasa. İngilizin dediği gibi bıla bıla bıla. Şimdi eserinizle mutlu mesut yaşayınız. Çok güzel bir toplum olduk. Artık var ya demokrasiden uçuyoruz. O derece demokratiğiz. 

Sonuç ortada lan.

Yazılar olsun ya. Beni, beni beni Evrenini böyle bölük pörçük bir toplumda yaşamaya mahkum ettiniz ya. alacağınız olsun...

Dip not: Başlığı bulmamda büyük etkisi olan aziz dostum çisotto pesottoya şükranlarımı sunarım. Ama arapça değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder